سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Mon 20 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
محیط زیست چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۹:۴۶:۲۱

مدیر منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد:
از تجربه پایانه‌‌های نفتی برای پاکسازی آلودگی‌‌های خزر بهره

باشگاه خبری فراساحل: مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد از صرف هزینه 10 میلیارد ریال اعتبار برای پاکسازی دریای خزر خبر داد و گفت: در این زمینه از تجارب خوب کارکنان شرکت پایانه‌‌های نفتی ایران در منطقه شمال استفاده خواهیم کرد.به گزارش باشگاه خبری فراساحل‌ و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه‌‌های نفتی ایران، علی خدمتگزار روز سه شنبه 20 تیر در گفت وگو با خبرنگاران افزود: منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به عنوان یک گذرگاه اقتصادی سالانه برای پاکسازی  آلودگی دریای خزر حدود 10 میلیارد ریال هزینه می‌کند. وی اظهار داشت: تجهیزات مورد نیاز برای پاکسازی آلودگی احتمالی دریای خزر در بندرامیر آباد فراهم است و با همکاری دستگاه‌‌های فعال در حاشیه بندر به ویژه پایانه نفتی شمال به عنوان پایانه سبز کشور این کار اجرا می‌شود.

مدیربندرامیرآباد گفت که سازمان بنادر برای استقرار منطقه آزاد در اراضی بندرامیرآباد شرایطی را به مناطق آزاد پیشنهاد کرده تا بتواند در این نقطه از استان فعال شود. خدمتگزارمشارکت در تامین هزینه‌‌های زیرساختی را از شروط اصلی برای استقرار احتمالی منطقه آزاد در این بندر اعلام کرده است و افزود: بندر امیرآباد تجهیزات زیادی را با هزینه‌‌های داخلی در این منطقه مستقر کرده که منطقه آزاد برای مستقر شدن در این حوزه باید بخشی از هزینه‌‌ها را تامین کند. وی امکانات و ظرفیت‌‌های زیرساختی بندرامیرآباد برای استقرار منطقه آزاد در این نقطه از استان مازندران مناسب توصیف کرد و گفت که بندرامیرآباد از لحاظ برخورداری از تجهیزات مدرن تنها بندر نسل سوم درکشور است که می‌تواند بهترین نقطه برای قرارگیری منطقه آزاد باشد.



  کد خبر : 4029
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :